facebook

Ufaglært job i Aalborg

Er du interesseret i et ufaglært job i Aalborg?

… Så læs med her! Vi leder pt. efter nye medarbejdere til vores lækre kontor i Aalborg. Vi kan tilbyde et væld af forskellige arbejdsopgaver, og vi leder egentligt bare efter dig, som er villig til at gøre ordentlig indsats. Vores nuværende ledige stillinger henvender sig nemlig til dig, som gerne vil have et ufaglært job i Aalborg!

Det kan vi tilbyde

Når du tænker på ufaglært job Aalborg, tænker du måske bare på kundeservice. Vi tilbyder meget mere end bare kundeservice. Hos os kan du få en stilling som konsulent. Det kan for eksempel være service- eller salgskonsulent. 

Dine arbejdsopgaver vil være meget varierende, men helt enkelt vil du stå for at hjælpe vores nuværende kunder. Det vil altså ikke være dit job at anskaffe os nye kunder – det er nemlig kundeservice. Her har vi dog også ledige stillinger, hvis det skulle interessere dig. 

Når du arbejder hos Rezponz, vil vi gå meget op i dig og din udvikling. Det betyder blandt andet, at vi vil tilbyde dig at kunne udvikle dig på mange måder. For eksempel vil du have muligheden for at tage på diverse kurser, som vil give dig langt flere kompetencer. Der vil også være ugentlige træninger og samtaler. Vil tilbyder altså, at du via et job hos os kan videreudvikle dig på måder, som du måske aldrig havde forestillet dig. 

Det leder vi efter

Vi tilbyder som sagt ufaglærte job i Aalborg. Det betyder, at du ikke behøver have en specifik uddannelse. 

Vi leder i stedet efter dig, som er villig til at gøre en indsat, og som gerne vil lære en masse ting, som du kan bruge i fremtiden. Du behøver ikke have tidligere erfaring, men det er selvfølgelig altid et plus. Mangel på tidligere erfaring er dog ikke et problem, da vi vil sørge for at sætte dig godt ind i jobbet. 

Vores oplæringsforløb varer fire uger, og her vil du få alt den viden, som du har brug for. 

Vi søger derudover dig, som ikke er bange for at stille spørgsmål og få gode råd. Det er nemlig en vigtig del af vores arbejdsplads. Her findes der ikke dumme spørgsmål. 

Sådan kan du have gavn af et ufaglært job i Aalborg

Der er mange fordele ved at have et ufaglært job i Aalborg hos os. Vi vil rigtig gerne have dig ansat i lang tid, og der er derfor god mulighed for at starte (og fortsætte) din karrierer her hos os. Vi har dog også fuld forståelse for, hvis du bare leder efter et job til dit sabbatår, eller du gerne vil prøve noget nyt. 

De ting, som du lærer hos Rezponz, kan du tage med dig videre. At være ufaglært betyder nemlig ikke, at du skal have et dårligt job med dårlig løn. De værdier og kompetencer, som du lærer hos os, kan du bruge til andre jobs. Hos os lærer du nemlig ikke bare teoretiske ting. I stedet får du en god forståelse for, hvordan ting fungerer i den virkelige verden – og det er vigtigt!

Kundeservice

Vi hjælper dig med kundeservice i alle afskygninger
Vi hjælper med kundeservice i alle afskygninger. Vi kan bl.a. udføre outbound opsøgende kundeservice, som minimerer dit churn. Vi besvarer kunderne, når de ringer eller skriver, dette i det SLA der måtte foretrækkes. Vi kan lave prognoser på kald og e-mail, således at vi også varetager planlægningsarbejdet. Vi kan assistere med procesoptimerings forslag og meget meget mere.

Vision

Vi hjælper gerne andre på vej
Vi arbejder benhårdt på at være Danmarks fortrukne kundeserviceleverandør, samtidig med at vi vil være en arbejdsplads med særdeles høj medarbejdertrivsel. Dette ved altid at have en motiveret, seriøs og absolut hjælpsom medarbejderstab – samt ved altid at følge nogle helt enkle, fornuftige og etiske principper.

Værdier

Vi er altid åbne, målrettede og hjælpsomme
Rezponz er åben overfor nye måder at løse opgaver på, og vi er altid glade for at gå nye veje. Vi elsker, når andre lykkes sammen med os. Vi er målrettede i både tanker og handlinger og vi er altid parate til at opfylde andres mål og ønsker. Vi er transparente, da vi tror på det vi laver, og er stolte over vores gode resultater. Vi er hjælpsomme af natur, og vi er altid klar til at gå den ekstra mil.

Historie

Hjælpsomhed går aldrig af mode
Rezponz blev startet i 2002 af den ene af de to nuværende indehavere, Annette Koch Byrdal, som havde en del erfaring fra lignende virksomheder, hvilket var med til at beslutningen om at starte sit eget firma blev taget. I slutningen af 2003 kom indehaver John Stellan ind i billedet.

Fra firmaets start var traditionel telemarketing den primære opgave for kunderne. Inden for de sidste 10 år er telemarketingopgaverne udfaset i takt med et voksende ønske fra kunderne om assistance til god kundeservice. Vi har tilpasset os kundernes behov og har siden arbejdet koncentreret på at levere Danmarks bedste kundeservice. En så radikal ændring skulle navnet selvfølgelig afspejle, så det var på tide, at det rigtige blev gjort for brandet – nemlig et navneskifte.

Medarbejder

Det hjælper med en god styrke i ryggen
Rezponz har en stærk medarbejderstab i ryggen. Vi kan til enhver tid stille et hold af kompetente og engagerede konsulenter. Det kan vi, fordi vi bruger meget tid og energi på at rekruttere, uddanne og onborde vores medarbejdere. For at sikre optimalt udbytte af et hvert samarbejde, udvikler, coacher og uddanner vi konstant vores medarbejdere, så de altid er korrekt klædt på til hver eneste opgave.