Ufaglært job i Aalborg
Er du interesseret i et ufaglært job i Aalborg?
… Så læs med her! Vi leder efter nye medarbejdere til vores lækre kontor i Aalborg. Vi kan tilbyde et væld af forskellige arbejdsopgaver, og vi leder egentligt bare efter dig, som er villig til at gøre ordentlig indsats. Vores nuværende ledige stillinger henvender sig netop til dig, som gerne vil have et ufaglært job i Aalborg!
Det kan vi tilbyde
Når du tænker på ufaglært job i Aalborg, tænker du måske bare på kundeservice. Vi tilbyder meget mere end bare kundeservice. Hos os kan du få en stilling som konsulent. Det kan for eksempel være service- eller salgskonsulent.
Dine arbejdsopgaver vil være meget varierede, men grundlæggende vil du have ansvaret for at hjælpe vores nuværende kunder. Det vil altså ikke være dit job at anskaffe os nye kunder – det er nemlig kundeservice. Her har vi også ledige stillinger, hvis dette interesserer dig.
Når du arbejder hos Rezponz, lægger vi stor vægt på din udvikling. Vi tilbyder dig derfor mange muligheder for at udvikle dine færdigheder på forskellige måder. For eksempel vil du have mulighed for at deltage i kurser, der udvider dine kompetencer, samt deltage i ugentlige træninger og samtaler. Hos os får du mulighed for at videreudvikle dig på måder, du måske ikke havde forestillet dig.

Det leder vi efter
Vi tilbyder ufaglærte job i Aalborg, hvilket betyder, at du ikke behøver en specifik uddannelse. Vi leder efter dig, der er villig til at gøre en indsats og som har lyst til at lære en masse færdigheder, du kan bruge i fremtiden. Tidligere erfaring er ikke et krav, men det er selvfølgelig en fordel. Manglende erfaring er dog ikke et problem, da vi sørger for en grundig oplæring.
Vores oplæringsforløb varer fire uger, hvor du vil få den viden, du behøver for at komme godt i gang. Vi søger desuden en person, der ikke er bange for at stille spørgsmål og søge råd. Hos os er der ingen dumme spørgsmål – det er en vigtig del af vores arbejdsplads.
Sådan kan et ufaglært job i Aalborg gavne dig
Der er mange fordele ved at have et ufaglært job i Aalborg hos os. Vi ønsker at ansætte dig på lang sigt, og der er derfor gode muligheder for at starte – og fortsætte – din karriere her. Vi har dog fuld forståelse for, hvis du blot søger et job til dit sabbatår, eller hvis du gerne vil prøve noget nyt.
De færdigheder, du lærer hos Rezponz, kan du tage med dig videre i din karriere. At have et ufaglært job betyder nemlig ikke, at du skal acceptere dårlige arbejdsforhold eller lav løn. De værdier og kompetencer, du opnår hos os, er relevante i mange andre jobs. Hos os lærer du ikke bare teoretiske begreber, men får også en solid forståelse for, hvordan tingene fungerer i den virkelige verden – og det er virkelig værdifuldt.
Indblik i livet hos Rezponz
Hos Rezponz lægger vi stor vægt på din udvikling og karriere. For at give dig et indblik i, hvordan det er at arbejde hos os, har vi lavet nogle medarbejderinterviews. Her kan du høre direkte fra dine kommende kolleger om deres oplevelser og de muligheder, vi tilbyder.
Se vores medarbejderinterviews og få et ærligt indtryk af livet hos Rezponz.
Kundeservice
Vi hjælper dig med kundeservice i alle afskygninger
Vi hjælper med kundeservice i alle afskygninger. Vi kan bl.a. udføre outbound opsøgende kundeservice, som minimerer dit churn. Vi besvarer kunderne, når de ringer eller skriver, dette i det SLA der måtte foretrækkes. Vi kan lave prognoser på kald og e-mail, således at vi også varetager planlægningsarbejdet. Vi kan assistere med procesoptimerings forslag og meget meget mere.
Vision
Vi hjælper gerne andre på vej
Vi arbejder benhårdt på at være Danmarks fortrukne kundeserviceleverandør, samtidig med at vi vil være en arbejdsplads med særdeles høj medarbejdertrivsel. Dette ved altid at have en motiveret, seriøs og absolut hjælpsom medarbejderstab – samt ved altid at følge nogle helt enkle, fornuftige og etiske principper.
Værdier
Vi er altid åbne, målrettede og hjælpsomme
Rezponz er åben overfor nye måder at løse opgaver på, og vi er altid glade for at gå nye veje. Vi elsker, når andre lykkes sammen med os. Vi er målrettede i både tanker og handlinger og vi er altid parate til at opfylde andres mål og ønsker. Vi er transparente, da vi tror på det vi laver, og er stolte over vores gode resultater. Vi er hjælpsomme af natur, og vi er altid klar til at gå den ekstra mil.
Historie
Hjælpsomhed går aldrig af mode
Rezponz blev startet i 2002 af den ene af de to nuværende indehavere, Annette Koch Byrdal, som havde en del erfaring fra lignende virksomheder, hvilket var med til at beslutningen om at starte sit eget firma blev taget. I slutningen af 2003 kom indehaver John Stellan ind i billedet.
Fra firmaets start var traditionel telemarketing den primære opgave for kunderne. Inden for de sidste 10 år er telemarketingopgaverne udfaset i takt med et voksende ønske fra kunderne om assistance til god kundeservice. Vi har tilpasset os kundernes behov og har siden arbejdet koncentreret på at levere Danmarks bedste kundeservice. En så radikal ændring skulle navnet selvfølgelig afspejle, så det var på tide, at det rigtige blev gjort for brandet – nemlig et navneskifte.
Medarbejder
Det hjælper med en god styrke i ryggen
Rezponz har en stærk medarbejderstab i ryggen. Vi kan til enhver tid stille et hold af kompetente og engagerede konsulenter. Det kan vi, fordi vi bruger meget tid og energi på at rekruttere, uddanne og onborde vores medarbejdere. For at sikre optimalt udbytte af et hvert samarbejde, udvikler, coacher og uddanner vi konstant vores medarbejdere, så de altid er korrekt klædt på til hver eneste opgave.