Profil

Kundeservice

Vi hjælper dig med kundeservice i alle afskygninger
Vi hjælper med kundeservice i alle afskygninger. Vi kan bl.a. udføre outbound opsøgende kundeservice, som minimerer dit churn. Vi besvarer kunderne, når de ringer eller skriver, dette i det SLA der måtte foretrækkes. Vi kan lave prognoser på kald og e-mail, således at vi også varetager planlægningsarbejdet. Vi kan assistere med procesoptimerings forslag og meget meget mere.

Vision

Vi hjælper gerne andre på vej
Vi arbejder benhårdt på at være Danmarks fortrukne kundeserviceleverandør, samtidig med at vi vil være en arbejdsplads med særdeles høj medarbejdertrivsel. Dette ved altid at have en motiveret, seriøs og absolut hjælpsom medarbejderstab – samt ved altid at følge nogle helt enkle, fornuftige og etiske principper.

Værdier

Vi er altid åbne, målrettede og hjælpsomme
Rezponz er åben overfor nye måder at løse opgaver på, og vi er altid glade for at gå nye veje. Vi elsker, når andre lykkes sammen med os. Vi er målrettede i både tanker og handlinger og vi er altid parate til at opfylde andres mål og ønsker. Vi er transparente, da vi tror på det vi laver, og er stolte over vores gode resultater. Vi er hjælpsomme af natur, og vi er altid klar til at gå den ekstra mil.

Historie

Hjælpsomhed går aldrig af mode
Rezponz blev startet i 2002 af den ene af de to nuværende indehavere, Annette Koch Byrdal, som havde en del erfaring fra lignende virksomheder, hvilket var med til at beslutningen om at starte sit eget firma blev taget. I slutningen af 2003 kom indehaver John Stellan ind i billedet.

Fra firmaets start var traditionel telemarketing den primære opgave for kunderne. Inden for de sidste 10 år er telemarketingopgaverne udfaset i takt med et voksende ønske fra kunderne om assistance til god kundeservice. Vi har tilpasset os kundernes behov og har siden arbejdet koncentreret på at levere Danmarks bedste kundeservice. En så radikal ændring skulle navnet selvfølgelig afspejle, så det var på tide, at det rigtige blev gjort for brandet – nemlig et navneskifte.

Medarbejder

Det hjælper med en god styrke i ryggen
Rezponz har en stærk medarbejderstab i ryggen. Vi kan til enhver tid stille et hold af kompetente og engagerede konsulenter. Det kan vi, fordi vi bruger meget tid og energi på at rekruttere, uddanne og onborde vores medarbejdere. For at sikre optimalt udbytte af et hvert samarbejde, udvikler, coacher og uddanner vi konstant vores medarbejdere, så de altid er korrekt klædt på til hver eneste opgave.

Rezponz