facebook

Sabbatår job i Aalborg

"

Skal du have et spændende sabbatår job i Aalborg?

Så vil vi hos Rezponz rigtig gerne modtage din ansøgning! Vi søger ufaglærte medarbejdere, der er klar til at lære en masse nye ting. Vi har forskellige stillinger, du kan søge, afhængigt af dine interesser. Hvis du søger et sabbatårsjob i Aalborg, og det lyder som noget for dig, så læs videre her.

Er du vores nye Curstomer Succes Advidsor ?

Hos Rezponz vil du arbejde med kommunikation og kundeservice, og det er derfor vigtigt, at du er god til at tale med mennesker og samtidig er tålmodig. Hvis du tager et sabbatårsjob som kundeservicekonsulent i Aalborg, vil du få ansvaret for at hjælpe vores kunder – for eksempel med deres bredbånd eller lignende.

De opgaver, du møder, kan variere meget, men du vil naturligvis få grundig oplæring. Vores introduktionsforløb varer fire uger, hvor du vil lære en masse nye færdigheder.

Oplæringen stopper dog ikke efter fire uger. Du vil fortsætte med ugentlige kurser, der hjælper dig med at videreudvikle dine kompetencer. Det kan for eksempel være kurser i samtalestyring.

Vi forventer ikke noget specifikt fra dig, bortset fra at du har lysten til at blive klogere og dygtigere. Du skal ikke være bange for at tage fat.

Ansøg om et sabbatår job i Aalborg hos måske Danmarks fedeste arbejdsplads

Hos Rezponz er det vigtigt, at det er sjovt at gå på arbejde. Vi arbejder derfor målrettet på at skabe en god arbejdsplads, hvor du trives.

Vi har et stærkt fællesskab, og det vil vi gerne fortsætte med. Derfor holder vi ugentlige teammøder, hvor du og dine kolleger får mulighed for at sparre og dele idéer.

Vi arrangerer også flere sociale events i løbet af året, såsom sommerfester og julefrokoster, hvor du kan mingle med medarbejdere fra andre teams og afdelinger.

Hos Rezponz vil vi også gerne hjælpe dig med at blive klar til voksenlivet. Hvis du tager dit sabbatårsjob her, vil du få værdifuld viden og erfaring, som du kan tage med dig videre. Vi ved, at erfaring er vigtig på mange arbejdspladser. Hvis du ønsker at fortsætte din karriere hos os, er der også gode muligheder for det.

Indblik i livet hos Rezponz

Hos Rezponz lægger vi stor vægt på din udvikling og karriere. For at give dig et indblik i, hvordan det er at arbejde hos os, har vi lavet nogle medarbejderinterviews. Her kan du høre direkte fra dine kommende kolleger om deres oplevelser og de muligheder, vi tilbyder.

Se vores medarbejderinterviews og få et ærligt indtryk af livet hos Rezponz.

Kundeservice

Vi hjælper dig med kundeservice i alle afskygninger
Vi hjælper med kundeservice i alle afskygninger. Vi kan bl.a. udføre outbound opsøgende kundeservice, som minimerer dit churn. Vi besvarer kunderne, når de ringer eller skriver, dette i det SLA der måtte foretrækkes. Vi kan lave prognoser på kald og e-mail, således at vi også varetager planlægningsarbejdet. Vi kan assistere med procesoptimerings forslag og meget meget mere.

Vision

Vi hjælper gerne andre på vej
Vi arbejder benhårdt på at være Danmarks fortrukne kundeserviceleverandør, samtidig med at vi vil være en arbejdsplads med særdeles høj medarbejdertrivsel. Dette ved altid at have en motiveret, seriøs og absolut hjælpsom medarbejderstab – samt ved altid at følge nogle helt enkle, fornuftige og etiske principper.

Værdier

Vi er altid åbne, målrettede og hjælpsomme
Rezponz er åben overfor nye måder at løse opgaver på, og vi er altid glade for at gå nye veje. Vi elsker, når andre lykkes sammen med os. Vi er målrettede i både tanker og handlinger og vi er altid parate til at opfylde andres mål og ønsker. Vi er transparente, da vi tror på det vi laver, og er stolte over vores gode resultater. Vi er hjælpsomme af natur, og vi er altid klar til at gå den ekstra mil.

Historie

Hjælpsomhed går aldrig af mode
Rezponz blev startet i 2002 af den ene af de to nuværende indehavere, Annette Koch Byrdal, som havde en del erfaring fra lignende virksomheder, hvilket var med til at beslutningen om at starte sit eget firma blev taget. I slutningen af 2003 kom indehaver John Stellan ind i billedet.

Fra firmaets start var traditionel telemarketing den primære opgave for kunderne. Inden for de sidste 10 år er telemarketingopgaverne udfaset i takt med et voksende ønske fra kunderne om assistance til god kundeservice. Vi har tilpasset os kundernes behov og har siden arbejdet koncentreret på at levere Danmarks bedste kundeservice. En så radikal ændring skulle navnet selvfølgelig afspejle, så det var på tide, at det rigtige blev gjort for brandet – nemlig et navneskifte.

Medarbejder

Det hjælper med en god styrke i ryggen
Rezponz har en stærk medarbejderstab i ryggen. Vi kan til enhver tid stille et hold af kompetente og engagerede konsulenter. Det kan vi, fordi vi bruger meget tid og energi på at rekruttere, uddanne og onborde vores medarbejdere. For at sikre optimalt udbytte af et hvert samarbejde, udvikler, coacher og uddanner vi konstant vores medarbejdere, så de altid er korrekt klædt på til hver eneste opgave.