facebook

Sabbatår job i Aalborg

Skal du have et spændende sabbatår job i Aalborg?

Så vil vi hos Rezponz rigtig gerne modtage din ansøgning. Vi søger nemlig ufaglærte medarbejdere, som gerne vil lære en masse nye ting. Vi har forskellige stillinger, som du kan søge afhængigt af dine interesserer. Søger du et sabbatårs job i Aalborg, og lyder det mon som noget for dig? Så læs med her.

Er du vores nye kundeservicekonsulent?

Hos Rezponz vil du komme til at arbejde med kommunikation og mennesker. Det er derfor vigtigt, at du er god til at snakke med mennesker, og du samtidigt er tålmodig. Hvis du har kundeservicekonsulent som dit sabbatårs job i Aalborg, skal du nemlig servicere vores kunder. Det kan for eksempel være, at de skal have hjælp med deres bredbånd eller lignende. 

Problemstillingerne kan variere enormt meget, men du vil selvfølgelig få en god optræning. Vores introduktionsforløb varer 4 uger, og her vil du lære enormt mange nye ting. 

Din oplæring stopper dog ikke efter fire uger. Du vil komme på ugentlige kurser, så du fortsat kan videreudvikle dig og få nye kompetencer. Det kan for eksempel være kurser indenfor samtalestyring. 

Vi kræver ikke noget bestemt fra dig bortset fra, at du besidder lysten til at blive klogere og dygtigere. Du skal ikke være bange for at tage fat. 

Vil du hellere prøve kræfter af med salg?

Vi har også en afdeling, som står for salg. Det kaldes også ofte telemarketing. Det kan også være et enormt spændende job. 

Hvis du vælger dette som dit sabbatår job i Aalborg, vil du hurtigt opleve, at dine kommunikationsevner får et skub opad. Du vil blive god til at sælge og overtale folk, uden at det er uetisk. 

Du vil primært skulle sælge til nuværende kunder. Du kommer altså ikke til at ringe til fremmede mennesker, som slet ikke kender til Rezponz. De vil allerede have en form for forbindelse til os. 

Som salgskonsulent behøver du heller ikke have erfaring eller en bestemt uddannelse. Vi ved, at det er et enormt populært sabbatår job i Aalborg, og vi er derfor åbne over en masse forskellige typer mennesker med forskellige baggrunde og arbejdserfaring. Hvis du vil os, vil vi formentlig gerne dig. 

Ansøg om et sabbatår job i Aalborg hos måske Danmarks fedeste arbejdsplads

Hos Rezponz skal det være sjovt at gå på arbejde. Vi arbejder derfor hårdt for, at det er en god arbejdsplads, og at du har det godt. 

Vi har et godt fællesskab, og det skal vi blive ved med at have. Derfor har vi ugentlige teammøder. Her vil du og de andre medarbejdere have en chance for sparre med hinanden og udveksle idéer.

Vi holder også flere sociale arrangementer i løbet af året. Det kan eksempelvis være sommerfester eller julefrokoster. Her kan du mingle med andre teams og afdelinger. 

Derudover vil vi selvfølgelig også gerne gøre dig klar til voksenlivet. Hvis du har dit sabbatårs job i Aalborg hos Rezponz, vil du få en masse viden og erfaring, som du kan tage med dig videre. Vi ved nemlig, at erfaring er vigtigt for mange andre arbejdspladser. Hvis du vil arbejde videre hos os og skabe en karriere, er det bestemt også muligt. 

Kundeservice

Vi hjælper dig med kundeservice i alle afskygninger
Vi hjælper med kundeservice i alle afskygninger. Vi kan bl.a. udføre outbound opsøgende kundeservice, som minimerer dit churn. Vi besvarer kunderne, når de ringer eller skriver, dette i det SLA der måtte foretrækkes. Vi kan lave prognoser på kald og e-mail, således at vi også varetager planlægningsarbejdet. Vi kan assistere med procesoptimerings forslag og meget meget mere.

Vision

Vi hjælper gerne andre på vej
Vi arbejder benhårdt på at være Danmarks fortrukne kundeserviceleverandør, samtidig med at vi vil være en arbejdsplads med særdeles høj medarbejdertrivsel. Dette ved altid at have en motiveret, seriøs og absolut hjælpsom medarbejderstab – samt ved altid at følge nogle helt enkle, fornuftige og etiske principper.

Værdier

Vi er altid åbne, målrettede og hjælpsomme
Rezponz er åben overfor nye måder at løse opgaver på, og vi er altid glade for at gå nye veje. Vi elsker, når andre lykkes sammen med os. Vi er målrettede i både tanker og handlinger og vi er altid parate til at opfylde andres mål og ønsker. Vi er transparente, da vi tror på det vi laver, og er stolte over vores gode resultater. Vi er hjælpsomme af natur, og vi er altid klar til at gå den ekstra mil.

Historie

Hjælpsomhed går aldrig af mode
Rezponz blev startet i 2002 af den ene af de to nuværende indehavere, Annette Koch Byrdal, som havde en del erfaring fra lignende virksomheder, hvilket var med til at beslutningen om at starte sit eget firma blev taget. I slutningen af 2003 kom indehaver John Stellan ind i billedet.

Fra firmaets start var traditionel telemarketing den primære opgave for kunderne. Inden for de sidste 10 år er telemarketingopgaverne udfaset i takt med et voksende ønske fra kunderne om assistance til god kundeservice. Vi har tilpasset os kundernes behov og har siden arbejdet koncentreret på at levere Danmarks bedste kundeservice. En så radikal ændring skulle navnet selvfølgelig afspejle, så det var på tide, at det rigtige blev gjort for brandet – nemlig et navneskifte.

Medarbejder

Det hjælper med en god styrke i ryggen
Rezponz har en stærk medarbejderstab i ryggen. Vi kan til enhver tid stille et hold af kompetente og engagerede konsulenter. Det kan vi, fordi vi bruger meget tid og energi på at rekruttere, uddanne og onborde vores medarbejdere. For at sikre optimalt udbytte af et hvert samarbejde, udvikler, coacher og uddanner vi konstant vores medarbejdere, så de altid er korrekt klædt på til hver eneste opgave.