facebook

Ledige job i Aalborg

Leder du efter job i Aalborg?

Skal du være en del af Aalborgs fedeste arbejdsplads? Så læs videre.

Rezponz er en succesfuld virksomhed i Aalbrog som beskæftiger med håndtereing af kundesevice opgaver for nogle af Danmarks største brands.

Vi stiller ikke de typiske krav til vores medarbejdere, faktisk kommer langt de fleste af vores ansatte med en baggrund som STX, HHX eller lign. Hos Rezponz er det ikke vigtigt at du er uddannet eller har erfaring inden for salg og service. Det vigtigte er blot at du har modet og lysten til at lære nyt, send os din ansøning allerede i dag og sikre dig én af de ledige stillinger i Aalborg.

Fedt onboarding forløb og mulighed for løbede udvikling af kompetencer

Vi har løbende ledige plader hos Rezponz, så søger du et fedt job i Aalborg, bør du læse videre.

Vi ved, at en succesfuld onboarding proces kan føre til øget arbejdsglæde, større engagement og bedre trivsel. Derfor er det en særlig vigtig ting hos Rezponz, at vi sikrer os, at du som medarbejder får den helt rigtige start på jobbet. Den første tid hos Rezponz består af undervisning, træning og teambuilding. Vi har fokus på, at du får lige præcis dén hjælp og træning, du har behov for.

I vores onboarding forløb har vi fokus på faglig læring, som IT systemer, regler og processer, som primært foregår som tavle undervisning, men også med cases og gruppearbejde. Dele af vores undervisning er også centraliseret omkring selvudvikling, hvor vi særligt har fokus på at skabe en robusthed igennem læring om egen og teamets DISC profiler. Man starter altid i jobbet sammen med andre nye, derfor afholder vi også altid en fredagscafé, som er med til at skabe et godt sammenhold i teamet.

Vi arbejdere hårdt for at skabe det fedeste job i Aalborg.

Det er fedt at arbejde hos os

Når du bliver hyret til en af vores ledige job i Aalborg, tager vi dig meget seriøst. Vi går op i din udvikling og dit velvære. 

Der er eksempelvis månedlige møder med din leder. Her vil I snakke om din nuværende position, og hvordan du bliver ved med at udvikle dig. Det kan for eksempel være, at I sammen sætter nogle nye mål. 

Det er vigtigt for os, at du er med til at skabe et godt fællesskab. Det gælder faktisk ikke kun på arbejdspladsen. Vi har nemlig en del sociale arrangementer, hvor det er muligt at lære nye folk at kende. 

Vi holder for eksempel både julefrokoster og sommerfester. Derudover har vi fredagscaféer, hvor du kan hygge dig med dine kollegaer. Du behøver selvfølgelig ikke tage med til alle tingene, men vi opfordrer dig selvfølgelig til at deltage i disse sociale events, da det ofte skaber en fed stemning på arbejdspladsen. 

Hvis du er interesseret i vores ledige job i Aalborg, så tøv ikke med at kontakte os. 

Kundeservice

Vi hjælper dig med kundeservice i alle afskygninger
Vi hjælper med kundeservice i alle afskygninger. Vi kan bl.a. udføre outbound opsøgende kundeservice, som minimerer dit churn. Vi besvarer kunderne, når de ringer eller skriver, dette i det SLA der måtte foretrækkes. Vi kan lave prognoser på kald og e-mail, således at vi også varetager planlægningsarbejdet. Vi kan assistere med procesoptimerings forslag og meget meget mere.

Vision

Vi hjælper gerne andre på vej
Vi arbejder benhårdt på at være Danmarks fortrukne kundeserviceleverandør, samtidig med at vi vil være en arbejdsplads med særdeles høj medarbejdertrivsel. Dette ved altid at have en motiveret, seriøs og absolut hjælpsom medarbejderstab – samt ved altid at følge nogle helt enkle, fornuftige og etiske principper.

Værdier

Vi er altid åbne, målrettede og hjælpsomme
Rezponz er åben overfor nye måder at løse opgaver på, og vi er altid glade for at gå nye veje. Vi elsker, når andre lykkes sammen med os. Vi er målrettede i både tanker og handlinger og vi er altid parate til at opfylde andres mål og ønsker. Vi er transparente, da vi tror på det vi laver, og er stolte over vores gode resultater. Vi er hjælpsomme af natur, og vi er altid klar til at gå den ekstra mil.

Historie

Hjælpsomhed går aldrig af mode
Rezponz blev startet i 2002 af den ene af de to nuværende indehavere, Annette Koch Byrdal, som havde en del erfaring fra lignende virksomheder, hvilket var med til at beslutningen om at starte sit eget firma blev taget. I slutningen af 2003 kom indehaver John Stellan ind i billedet.

Fra firmaets start var traditionel telemarketing den primære opgave for kunderne. Inden for de sidste 10 år er telemarketingopgaverne udfaset i takt med et voksende ønske fra kunderne om assistance til god kundeservice. Vi har tilpasset os kundernes behov og har siden arbejdet koncentreret på at levere Danmarks bedste kundeservice. En så radikal ændring skulle navnet selvfølgelig afspejle, så det var på tide, at det rigtige blev gjort for brandet – nemlig et navneskifte.

Medarbejder

Det hjælper med en god styrke i ryggen
Rezponz har en stærk medarbejderstab i ryggen. Vi kan til enhver tid stille et hold af kompetente og engagerede konsulenter. Det kan vi, fordi vi bruger meget tid og energi på at rekruttere, uddanne og onborde vores medarbejdere. For at sikre optimalt udbytte af et hvert samarbejde, udvikler, coacher og uddanner vi konstant vores medarbejdere, så de altid er korrekt klædt på til hver eneste opgave.