facebook

Ledige job i Aalborg

Leder du efter job i Aalborg?

Skal du være en del af Aalborgs fedeste arbejdsplads? Så læs videre.

Rezponz er en succesfuld virksomhed i Aalborg som beskæftiger sig med håndtering af kundeservice opgaver for nogle af Danmarks største brands.

Vi stiller ikke de typiske krav til vores medarbejdere – faktisk har mange af vores ansatte en baggrund inden for STX, HHX eller lignende. Hos Rezponz er det ikke vigtigt, om du har en specifik uddannelse eller erfaring inden for salg og service. Det, der betyder noget for os, er, at du har modet og lysten til at lære nyt.

 

 

Fedt onboarding forløb og mulighed for løbende udvikling af kompetencer

Vi har løbende ledige stillinger hos Rezponz, så hvis du søger et fedt job i Aalborg, bør du læse videre.

Vi ved, at en vellykket onboarding-proces kan føre til øget arbejdsglæde, større engagement og bedre trivsel. Derfor er det en vigtig prioritet hos Rezponz, at vi sikrer, at du som medarbejder får den helt rigtige start på jobbet. Den første tid hos os består af undervisning, træning og teambuilding, hvor vi sørger for, at du får præcis den hjælp og støtte, du har behov for.

I vores onboarding-forløb fokuserer vi på faglig læring, som IT-systemer, regler og processer. Undervisningen foregår primært som tavleundervisning, men også med cases og gruppearbejde. En vigtig del af vores undervisning handler om selvudvikling, hvor vi arbejder på at skabe robusthed gennem indsigt i både egne og teamets DISC-profiler. Alle nye medarbejdere starter sammen, og derfor afholder vi også altid en fredagscafé, som hjælper med at skabe et stærkt sammenhold i teamet.

Vi arbejder hårdt for at skabe det fedeste job i Aalborg – og vi glæder os til at få dig med ombord!

 

Det er fedt at arbejde hos os

Som medarbejder hos Rezponz er det dit job, som Curstomer Succes Advidsor, at besvare indgående henvendelser fra kunder, der har brug for hjælp inden for telefoni, internet eller energi. Men jobbet er meget mere end det.

Det er vigtigt for os, at vi har et godt humør, og at det er sjovt at gå på arbejde. Vi ønsker et godt samarbejde på tværs af afdelinger og stillinger. Derfor har vi blandt andet et aktivitetsudvalg bestående af medarbejdere, der arrangerer fredagscaféer, teamarrangementer, FIFA-turneringer, firma CS, bordfodbold-turneringer, fester med kendte DJ’s og meget mere.

Spørger du én af dine kommende Rezponz-kolleger, hvad det bedste ved arbejdet er, vil de helt sikkert sige “fællesskabet”.

Er du interesseret i at komme i betragtning til et job som kundeservicekonsulent i Aalborg, så tøv ikke med at sende os din ansøgning.

 

 

Kundeservice

Vi hjælper dig med kundeservice i alle afskygninger
Vi hjælper med kundeservice i alle afskygninger. Vi kan bl.a. udføre outbound opsøgende kundeservice, som minimerer dit churn. Vi besvarer kunderne, når de ringer eller skriver, dette i det SLA der måtte foretrækkes. Vi kan lave prognoser på kald og e-mail, således at vi også varetager planlægningsarbejdet. Vi kan assistere med procesoptimerings forslag og meget meget mere.

Vision

Vi hjælper gerne andre på vej
Vi arbejder benhårdt på at være Danmarks fortrukne kundeserviceleverandør, samtidig med at vi vil være en arbejdsplads med særdeles høj medarbejdertrivsel. Dette ved altid at have en motiveret, seriøs og absolut hjælpsom medarbejderstab – samt ved altid at følge nogle helt enkle, fornuftige og etiske principper.

Værdier

Vi er altid åbne, målrettede og hjælpsomme
Rezponz er åben overfor nye måder at løse opgaver på, og vi er altid glade for at gå nye veje. Vi elsker, når andre lykkes sammen med os. Vi er målrettede i både tanker og handlinger og vi er altid parate til at opfylde andres mål og ønsker. Vi er transparente, da vi tror på det vi laver, og er stolte over vores gode resultater. Vi er hjælpsomme af natur, og vi er altid klar til at gå den ekstra mil.

Historie

Hjælpsomhed går aldrig af mode
Rezponz blev startet i 2002 af den ene af de to nuværende indehavere, Annette Koch Byrdal, som havde en del erfaring fra lignende virksomheder, hvilket var med til at beslutningen om at starte sit eget firma blev taget. I slutningen af 2003 kom indehaver John Stellan ind i billedet.

Fra firmaets start var traditionel telemarketing den primære opgave for kunderne. Inden for de sidste 10 år er telemarketingopgaverne udfaset i takt med et voksende ønske fra kunderne om assistance til god kundeservice. Vi har tilpasset os kundernes behov og har siden arbejdet koncentreret på at levere Danmarks bedste kundeservice. En så radikal ændring skulle navnet selvfølgelig afspejle, så det var på tide, at det rigtige blev gjort for brandet – nemlig et navneskifte.

Medarbejder

Det hjælper med en god styrke i ryggen
Rezponz har en stærk medarbejderstab i ryggen. Vi kan til enhver tid stille et hold af kompetente og engagerede konsulenter. Det kan vi, fordi vi bruger meget tid og energi på at rekruttere, uddanne og onborde vores medarbejdere. For at sikre optimalt udbytte af et hvert samarbejde, udvikler, coacher og uddanner vi konstant vores medarbejdere, så de altid er korrekt klædt på til hver eneste opgave.