facebook

Bliv en del af Rezponz!

"

Giv dine kompetencer et boost

Som medarbejder hos Rezponz er din opgave, at sidde ved telefonen og besvare indgÄende henvendelser fra kunder, der har brug for hjÊlp og vejledning. Stemningen hos os bÊrer prÊg af, at vi er en ungdommelig arbejdsplads og at det sociale fylder rigtig meget i vores hverdag.

Hos Rezponz gÄr vi ogsÄ meget op i DIN udvikling, sÄ du vil indgÄ i interne sÄvel som eksterne kurser, som er med til at sikre, at du fÄr erhvervet dig faglige kompetencer, som vil vÊre anvendelige i din fremtidige uddannelse/karrierevej.

Vi gÞr plads til bÄde dig, som ser jobbet som et springbrÊt til din fremtid, men ogsÄ dig som ser en mulighed for at skabe en karriere hos Rezponz.

Giv vores kunder din bedste service

Som Salgs- og kundeservicekonsulent ved Rezponz er det dit ansvar, at servicere eksisterende kunder, hos nogle af Danmarks stÞrste tele-, bredbÄnds- og energi-udbydere. Det er vigtigt at pointere, at det er kundeservice og IKKE telefonsalg.

Vi har dog afdelinger i virksomheden, hvor salg til eksisterende kunder indgÄr som en del af jobbet. Er du fristet af salgsarbejde, krÊver vi ikke, at du har salgserfaring. Det vigtigste er, at du har mod og lyst til at udvikle dig indenfor omrÄdet, sÄ lÊrer vi dig resten.

Vi sĂŠtter dig i centrum!

Vi arbejder kontinuerlig med kompetenceudvikling af vores medarbejdere og derfor fÄr du som kundeservicekonsulent hos os, ugentlie trÊninger indenfor kommunikation, salg, samtalestyring, lytteteknik, DISC profiler m.m., sÄ vi hele tiden sikrer din udvikling.

Ligeledes har vi faste teammÞder, hvor du sammen med dine kollegaer, laver fÊllestrÊning, sparringer og udveksler erfaring, sÄ I sammen udvikler jer som team. Samt mÄnedelige medarbejdersamtaler, hvor du sammen med din leder, fastsÊtter mÄl for din udvikling og trÊningsindsatser.

En ansĂŠttelse hos Rezponz giver dig de helt rigtige vĂŠrktĂžjer og erfaring, som kan vĂŠre med til at gavne dig i din videre karriere.

Bliv en del af et stĂŠrkt fĂŠllesskab

Hos Rezponz vĂŠgter vi fĂŠllesskabet hĂžjt. Vi hĂžrer ofte, fra medarbejderne, at fĂŠlleskabet hos os fĂžles som en form for ”forlĂŠnget gymnasium.”Vi har masser af spontane og sjove aktiviteter – herunder fede julefrokoster, sommerfester og fredagscafĂ©er. Derudover afholder vi to gange om Ă„ret ”firma CS” bĂ„de internt, men ogsĂ„ i eksterne tuneringer, hvor vi dyster mod andre virksomheder. MĂ„ske du skal med pĂ„ holdet?

Fed stemning 👉 Fed arbejdsplads 👉 Glade medarbejdere⁠
⁠
Vi strĂŠber altid efter at levere god kundeservice, hvilket er nemmere pĂ„ en fed arbejdsplads! đŸ€©â 
⁠
⭐ Du kan lĂŠse mere om stemningen hos os pĂ„ vores hjemmeside.
NĂ„r Sofia tager over...📾😆⁠
⁠
Kom med Sofia rundt pĂ„ kontoret og hĂžr' svarene pĂ„ hendes juicy spĂžrgsmĂ„l 👀⁠
⁠
Hvad siger I til det? Skal vi lave flere videoer med Sofia?
Derfor skal du ikke arbejde hos os 😹⁠
⁠
✅ Du skal ikke arbejde hos Rezponz, hvis du ikke þnsker, at stemningen bérer prég af et ungt team, hvor det sociale sammenhold fylder meget i hverdagen.⁠
⁠
✅ Du skal ikke arbejde hos Rezponz, hvis du ikke þnsker en arbejdsplads, hvor der er mulighed for udvikling.⁠
⁠
✅ Du skal ikke arbejde hos Rezponz, hvis du ikke þnsker hyggelige pauser, hvor der kan spilles basket, FIFA, bordfodbold, afslappes og hygges.⁠
⁠
✅ Du skal ikke arbejde hos Rezponz, hvis du ikke þnsker en lékker kantine og et kþleskab fyldt med energidrik.⁠
⁠
LĂŠs mere om jobbet hos os pĂ„ vores hjemmeside ⭐
Hvad er det FEDESTE ved at arbejde hos Rezponz? 👀⁠
⁠
Vi har haft TOMW pĂ„ sagen, sĂ„ fĂžlg med i videoen her og se, hvad der blev svaret pĂ„ spĂžrgsmĂ„let 😆⁠
⁠
Hvis du ogsÄ kunne tÊnke dig et job her hos Rezponz, sÄ husk at vi altid er pÄ udkig efter nye dygtige medarbejdere!⁠
⁠
Hop ind pĂ„ vores hjemmeside og lĂŠs mere om dine jobmuligheder hos os 🚀
⚠ ATTENTION ⚠⁠
⁠
Her er din nye arbejdsplads! Du behÞver ikke lÊngere at gÄ og bekymre dig om, hvor du skal bruge dit dyrebare sabbatÄr henne - vi har nemlig plads til dig! ⁠
⁠
Send os en ansĂžgning allerede i dag! Vi glĂŠder os til at hĂžre fra dig đŸ‘đŸŒ
SĂžger du job? ⭐⁠
⁠
Som medarbejder hos Rezponz er din opgave, at sidde ved telefonen og besvare indgĂ„ende henvendelser fra kunder, der har brug for hjĂŠlp og vejledning. Stemningen hos os bĂŠrer prĂŠg af, at vi er en ungdommelig arbejdsplads og at det sociale fylder rigtig meget i vores hverdag 🙌⁠
⁠
Hos Rezponz gĂ„r vi ogsĂ„ meget op i DIN udvikling, sĂ„ du vil indgĂ„ i interne sĂ„vel som eksterne kurser, som er med til at sikre, at du fĂ„r erhvervet dig faglige kompetencer, som vil vĂŠre anvendelige i din fremtidige uddannelse/karrierevej 🚀⁠
⁠
Vi gĂžr plads til bĂ„de dig, som ser jobbet som et springbrĂŠt til din fremtid, men ogsĂ„ dig som ser en mulighed for at skabe en karriere hos Rezponz đŸ€â 
⁠
Hvis det lyder som noget for dig, kan du give os et kald pĂ„ 📞 +45 9630 1930

Typiske spÞrgsmÄl fra ansÞgere

Skal jeg vĂŠre telefonsĂŠlger?

Nej, du skal ikke vĂŠre telefonsĂŠlger.

Som salgs- og kundeservicekonsulent vil din opgave bestÄ af at besvare telefoniske henvendelser fra tele-, bredbÄnds- eller energi-kunder. Dette betyder, at dine opgaver bl.a kan bestÄ i at fejlrette, hÄndtere opsigelser, regnings- og klagebehandle m.v. Du skal ogsÄ forstÄ kunders behov og kunne sÊlge relevante lÞsninger til eksisterede kunder.

Hvordan ser en arbejdsuge ud?

Hos Rezponz har vi valgt at vores fuldtid er fleksibel. Derfor har man som medarbejder mellem 25 og 48 timer ugentligt.

Vi skal vÊre vores kunders fleksible samarbejdspartner, hvilket betyder at timeantallet kan vÊre svingende. Vi Þnsker, at vores hverdag er fyldt med liv og energi og derfor har vi et stort fokus pÄ vores medarbejderes ve og vel og det betyder, at vi ogsÄ er fleksible omkring vores arbejdstider.

Kundeservice kan vÊre et krÊvede job, sÄ det er vigtigt, at give plads til fritid og opladning, hvorfor vi altid forsÞger at imÞdekomme vores medarbejderes Þnsker omkring timer.

Arbejdstiderne kan variere. Vi har opgaver, hvor kundernes Äbningstid er er 07:00-23:00 og andre opgaver med Äbningstider der hedder 08:00-16:00. Vi forsÞger altid at placere medarbejdere i de rigtige afdelinger sÄ arbejdstiden ogsÄ passer ind med fritiden.

Hvordan foregÄr oplÊringen?

I lÞbet af de fÞrste 4 uger af din ansÊttelse skal du gennemgÄ et uddannelsesforlÞb, som igennem flere Är er blevet tilrettet og finpudset, for at sikre bedst mulige lÊringsvilkÄr for vores nye medarbejdere.

Er du klar til at springe ud i det?

Hvis du fÞler dig klar til at tage udfordringen op, sÄ send os en ansÞgning! Vi garanterer dig en fed arbejdsplads med gode kollegaer, seriÞs oplÊring og fokus pÄ din udvikling hele vejen igennem!

Rekrutteringsprocessen

Den stÞrste og mest vigtige ressource hos Rezponz er uden tvivl vores medarbejdere. Vi vil vÊre de bedste til at ansÊtte de helt rigtige medarbejdere. For at gÞre dette, har vi bl. a. kortlagt hvilke personlighedstrÊk og hvilke evner, der hÊnger sammen med succes som medarbejder hos Rezponz. Du vil derfor i forbindelse med din ansÞgning, blive bedt om at besvare en test (varighed pÄ ca. 20 minutter).

ï‘ż

AnsĂžgning



Test

ïĄč

Telefonsamtale



Interview

Har du spÞrgsmÄl?

Du er mere end velkommen til at kontakte vores HR konsulent Line Elsberg.

Line Elsberg // lie@rezponz.dk – 53303737
HR og rekrutteringskonsulent

Start din rejse i dag og bliv en del af teamet hos Rezponz!

"

FÞlg os pÄ de sociale medier

Vil du gerne fÞlge med i hvad der sker pÄ Rezponz kontoret?

SÄ gÄ ind pÄ vores sociale medier og fÞlg os.